Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблемче с термостат(Май) 156 1.8ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблемче с термостат(Май) 156 1.8ТС

    Колеги,проблемът се състои в това ,че вентилатора се включва преди да отвори термостата. Това става така да се каже при първото загряване на двигателя.
    Термостатът е сменен, взех някакъв на Бер 88 С. Датчикът също е сменен и антифриз не харчи! Давайте идеи какво да правя?

  • #2
    Обезвъздушена ли е добре? Ако вдига над 90 градуса и горния маркуч е студен. Тогава на загрял мотор махаш капачаката на казанчето, отвиваш пробката на радиатора и трябва да чуеш как излиза въздух, и щом протече хубаво завиваш и буташ маркуча пак. Трябва веднага да тръгне да стопля и температурата по уред да падне рязко. Може да пуснеш и парното на макс. В казанчето от горе трябва да виждаш как циркулира постоянно антифриза.
    Last edited by oem; d.m.y г., 19:38.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Обезвъздушена ли е добре? Ако вдига над 90 градуса и горния маркуч е студен. Тогава на загрял мотор махаш капачаката на казанчето, отвиваш пробката на радиатора и трябва да чуеш как излиза въздух, и щом протече хубаво завиваш и буташ маркуча пак. Трябва веднага да тръгне да стопля и температурата по уред да падне рязко. Може да пуснеш и парното на макс. В казанчето от горе трябва да виждаш как циркулира постоянно антифриза.
      Въздух от пробката пусках само преди да запаля.То тая пробка и на запален мотор ли се отвива? За 3-4 дни все си мисля ,че този въздух трябва да е изчезнал! Термостатът отваря малко преди 90гр. а перката включва малко преди да отвори въпросния. След като отвори перката спира.
      Last edited by kremon; d.m.y г., 20:08.

      Comment


      • #4
        Я кажи за кой мотор става въпрос, че съм ти отговорил по инерция.

        Иначе да. Отвива се на загрял мотор. На студен мотор нищо не правиш тъй като термостата не е отворил, няма циркулация в системата както и налягане. Няма кое да избута въздуха на вън. Щом загрее на 90 градуса отвиваш пробката и ще стане. Сама няма да се обезвъздуши.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Не си обезвъздушил вероятно.....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            Хора ако е ТС му трябва малко първоначално обезвъздушаване,после се оправя напълно сам.Аз си мисля че проблема му е в датчика,понеже е сменен,а знаеме какви датчици продават.Ако има въздух при него по-скоро няма да пуска перка,а не обратното,не забравяйте че перката се пуска от ЕКУ-то
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
              Хора ако е ТС му трябва малко първоначално обезвъздушаване,после се оправя напълно сам.Аз си мисля че проблема му е в датчика,понеже е сменен,а знаеме какви датчици продават.Ако има въздух при него по-скоро няма да пуска перка,а не обратното,не забравяйте че перката се пуска от ЕКУ-то
              Аве батка. Може ли да се изкажеш така па ти? Датчика на ТС-а е на термостата. Ще кажеш, че не си виждал ТС. Като има въздух и не може да пробие водата към радиатора термостата си се загрява даже си стига и над 100 градуса и перката си се пуска. Кога да чака да е обезвъздуши? Ми ако има газово и му е променена системата знаеш ли кога ще се обезвъздуши сама? А ако капачката на казанчето отваря на прекалено високо налягане като новите на 1.4 дето са? Аз съм виждал ТС който дойде от Хасково и нищо не му беше преправяно и перката му дънеше нонстоп, а радиатора студен.

              Винаги, ама винаги обезвъздушавам ръчно от пробката докато почне да тече антифриза в казанчето без мехурчета и радиатора да загрее както си трябва. Шото като се върне клиента с изкривена глава върви му обеснявай, че щяла да се оправи сама някога.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Аве батка. Може ли да се изкажеш така па ти? Датчика на ТС-а е на термостата. Ще кажеш, че не си виждал ТС. Като има въздух и не може да пробие водата към радиатора термостата си се загрява даже си стига и над 100 градуса и перката си се пуска. Кога да чака да е обезвъздуши? Ми ако има газово и му е променена системата знаеш ли кога ще се обезвъздуши сама? А ако капачката на казанчето отваря на прекалено високо налягане като новите на 1.4 дето са? Аз съм виждал ТС който дойде от Хасково и нищо не му беше преправяно и перката му дънеше нонстоп, а радиатора студен.

                Винаги, ама винаги обезвъздушавам ръчно от пробката докато почне да тече антифриза в казанчето без мехурчета и радиатора да загрее както си трябва. Шото като се върне клиента с изкривена глава върви му обеснявай, че щяла да се оправи сама някога.
                Аз нали това казах,отвиваш пробката,палиш,потече ли антифриз затваряш,нататък се оправя сама.Водата в радиатора идва по-бързо отколкото да спре да качва мехури в казана,това го прави след известно каране.Трее ти кажа че по-често се случва да не пуска перка,ако не се е обезвъздушила,защото ако е затворен термостата,въздуха се задържа точно под датчика
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                  Аз нали това казах,отвиваш пробката,палиш,потече ли антифриз затваряш,нататък се оправя сама.Водата в радиатора идва по-бързо отколкото да спре да качва мехури в казана,това го прави след известно каране.Трее ти кажа че по-често се случва да не пуска перка,ако не се е обезвъздушила,защото ако е затворен термостата,въздуха се задържа точно под датчика
                  Не съм съгласен. На затворен термостата ще протече ама пак може да има въздух. А за перката това няма как да стане. Той се загрява целия термостат респективно и датчика. И да има балонче под датчика пак ще се загрее да пускане на перка.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Не съм съгласен. На затворен термостата ще протече ама пак може да има въздух. А за перката това няма как да стане. Той се загрява целия термостат респективно и датчика. И да има балонче под датчика пак ще се загрее да пускане на перка.
                    Това го казвам образно,пък да не говориме че перката може да се пуска от още доста неща,без да е загряла колата
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #11
                      Еми да. От климатика. Виж как не се сети никой до сега за това.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Здравейте! Виждам някакъв спор се вихри
                        По темата, климатика не е пуснат.Картинката е следната: Имам 2 термостата и 2 датчика(по един стар и един нов). Със старите датчик и термостат положението беше същото. Първо смених датчика и не се оправи! После "бутнах" и термостата и О! изненада, пак така!
                        Днес Гледайки тъпо из коша забелязах че единият малък маркуч от термостата отива в масления охладител! Тънката ми мисъл е може ли тоя охладител да е позапушен и от там нещо да ме е...а?
                        Пп. Намам газово!

                        Comment


                        • #13
                          Като пусне перката радиатора горещ ли е? Двата му маркуча дебелите горещи ли са?
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Може би не се изразявам правилно. Паля колата сутрин, карам си и като загрее двг. до малко преди 90гр.(по стрелка) спирам и отварям капака! ДВГ-то работи ,маркучите студени и цък, перката включва и духа студено. Така около минутка докато отвори термостата. Тогава перката спира.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от kremon Покажи съобщение
                              Може би не се изразявам правилно. Паля колата сутрин, карам си и като загрее двг. до малко преди 90гр.(по стрелка) спирам и отварям капака! ДВГ-то работи ,маркучите студени и цък, перката включва и духа студено. Така около минутка докато отвори термостата. Тогава перката спира.
                              И моята е правила така зимата пуска вентилатор и след секунди отваря големия кръг но го павеше рядко не постоянно. Решението е да си вземеш термостат който да отваря по рано на по ниски градуси. Но като се замисля сякаш е по добре да пробваш с друг термо датчик или да провериш твоя дали отчита точно за целта трябва да го загрееш до 90 градуса и да му измериш съпротивлението. Само че сега следва въпроса каква е колата щото има разновидности с един комбиниран термодатчик и с два отделни датчика на теб ти трябва датчика който дава информация на ЕКУ-то щото мисля другия е само за таблото.
                              156 1,8 ТS 99
                              Nissan Murano 2005

                              Comment

                              Working...
                              X